Menší poradenské firmy

Menší poradenské firmy

SOUSTŘEĎTE SE NA PORADENSTVÍ, ZBYTEK NECHTE NA NÁS

Nároky kladené na finančně-poradenské společnosti se ze strany regulačních, kontrolních i jiných úřadů stále stupňují. Zejména drobné a menší firmy nejsou personálně, časově ani finančně schopny reagovat na nové a nové legislativní změny. Mít vše v naprostém pořádku znamená investovat nemalé částky do právních služeb a compliance. Nemít vše v pořádku zase znamená riskovat nemalé sankce.

Stejně tak je dnešní finanční trh velmi náročný z hlediska IT, softwaru a aplikací. Vyvíjet a aktualizovat vlastní systémy pro sjednávání produktů, zpracování provizí, archivaci dokumentů a správu databáze klientů stojí opět mnoho času a peněz.

A co kdybychom Vám nabídli, že tyto starosti a náklady můžete nechat na nás? 

VY JSTE NÁŠ ZÁKAZNÍK, A TEDY NÁŠ PÁN

Ano, tohle všechno skutečně můžete nechat na nás. Věnujte se naplno poradenské nebo manažerské práci ve své firmě. Získejte více volného času na osobní život, rodinu a koníčky. My Vám dáme právní a softwarové zázemí. Budeme Vaším legislativním štítem, Vaší osobní asistentkou a naše moderní nástroje budou Vaším věrným sluhou.

A co víc? Máte naprostou svobodu v tom, jaké služby budete chtít využívat. Naše služby jsou šité na míru, přizpůsobené na klíč. “Do košíku” si dáte jen to, co sami chcete a potřebujete.

Zašli jsme až tak daleko, že když nebudete chtít, nemusíte ani jít pod náš pool. Můžete nadále fungovat s finančními institucemi “napřímo” a my Vám budeme pouze zajišťovat servis. Všechny naše programy a systémy vyvinuli naši programátoři, a tak je dokážeme okamžitě přizpůsobit aktuálním a individuálním požadavkům legislativy, finančních institucí i Vás – našich klientů.    

NEBUDETE NA SVÉ PORADCE SAMI

Moc dobře víme, jak je náročné dennodenně vést, motivovat a kontrolovat tým svých finančních poradců. Naše sofistikované nástroje a revoluční služby Vám v tomto pomohou, řadu činností zvládnou za Vás a ostatní Vám velice usnadní.

Největším každodenním pomocníkem pro Vás jistě bude naše POOMA (Poradcův on-line manažer). Nikdy nebylo snadnější sledovat aktivitu a výsledky jednotlivých poradců i celých týmů, mít přehled o provizním obratu a stornech, plánovat společné i individuální schůzky a události do on-line diáře nebo vyhledat si všechny potřebné dokumenty k danému produktu.

Pomůžeme Vám také s budováním profesionálního image Vašeho týmu. Každý poradce může využít služeb osobní asistentky, mít vlastní web poradce a své klienty oslňovat moderními on-line nástroji, ve kterých jim může například přímo na schůzce sjednat pojištění.

KLIENTI I PORADCI JSOU PŘECE VAŠI

Váš klientský kmen je to nejcennější, co máte. To slýcháte zřejmě často. My Vám ale pomůžeme, aby tomu tak opravdu bylo. V první fázi Vám dokážeme pomoci a uděláme maximum pro získání klientského kmene do Vašeho vlastnictví v případě odchodu z jiné MLM či poolové společnosti.

Během naší spolupráce Vám můžeme, pokud budete sami chtít, poskytnout odbornou a pravidelnou péči o klienty v duchu, my se staráme, Vy inkasujete provize. Bez Vašeho souhlasu ale Vašim klientům nikdy nic nenabízíme. Nejpokročilejším stádiem je potom naše služba Rentiér, kdy u nás celý svůj kmen klientů “zaparkujete”, vůbec o nic se nestaráte a pouze inkasujete rentu. 

A co v případě našeho “rozchodu”? Platí stále to samé. Váš klientský kmen je Váš a pokud se rozhodnete od nás odejít, vezmete si ho s sebou a my Vám s tím ještě pomůžeme. Naše zásady jsou neoblomné i pro jednání s Vašimi poradci. Nikdy s nimi nebudeme jednat za Vašimi zády o tématech, jako jsou provize, podmínky přímé spolupráce a další.

VYUŽIJTE VÝHOD, KTERÉ VÁM NABÍZÍME