Příklad první: Máte schůzku se svým dobrým klientem a zrovna v tu stejnou dobu Vám volá jiný klient. Jistě to znáte a stává se Vám to denně.
Příklad druhý: Jste na dlouho vytoužené dovolené, opalujete se u sjezdovky na horském sluníčku nebo u hotelového bazénu popíjíte drink, a zvoní Vám již poněkolikáté Váš mobilní telefon.
Jak takové situace běžně řešíte? Hovor přijmete? Odmítnete? Odešlete zprávu, že zavoláte později? Jak si nepoškodit u klientů image, o kterém rozhodují maličkosti? Jak si nenechat uniknout zajímavé příležitosti k uzavření obchodu? Jak si nenechat narušovat svůj volný čas? Jak se vyhnout rodinným hádkám, že stále pracujete?
Když máte svou osobní asistentku...
…v telefonu se klientovi ozve: „Dobrý den, tady osobní asistentka pana XY, který s Vámi bohužel aktuálně nemůže hovořit. Mohu mu prosím něco vyřídit nebo Vám s něčím pomoci?“
To je profesionálnější nemyslíte? Vzápětí Vám přijde SMS zpráva nebo email od Vaší asistentky se shrnutím požadavku.
Nést finanční náklady na asistentku je pro samotného poradce nereálné?
U nás nikoliv. Ať už budete na schůzce, zabraný do počítání podkladů pro klienty, nebo naopak budete relaxovat, třeba zdoláváním Everestu, stačí přesměrovat hovory na Vaši novou e-Asistentku.